• Hotelul Magic GT a fost renovat in 2019

  • la Magic GT esti ca acasa

NUNTA LA CORT

Pavilionul de Vara – Cortul – reprezintă locul unde evenimentele de lux au o nouă dimensiune, locul unde fiecare invitat este tratat asemenea unui VIP.

MORE

HOTEL MAGIC GT TRIVALE

Hotelul Magic GT Trivale 3* este cel de-al doilea hotel al Complexului Magic, aflat intr-un cadru natural deosebit, la marginea Padurii Trivale intr-o zona linistita, este aproape de oras si totodata departe de agitatia acestuia.

MORE

HOTEL MAGIC GT CENTRU

Hotelul Magic GT din centrul orasului Pitesti a fost renovat in septembrie 2019. Hotelul nostru dispune de 15 camere cu urmatoarele facilitati toate camerele au, aer conditonat, internet wireless, room-service, TV, telefon cu acces international, radio/desteptator, birou de lucru, minibar, incalzire centrala, uscator par, bai cu cabine de dus.

MORE

Nou la Hotel Magic GT Centru

Conjunctura internationala delicata impune masuri de securitate si protectie pentru risc biologic drastice, fiind necesara o adaptabilitate continua si extrem de rapida in vederea asigurarii tuturor conditiilor necesare si vitale cazarii oaspetilor pe termen scurt, mediu si lung.

Obiectivul nostru este reducerea vulnerabilitatilor prin cresterea calitatii serviciilor si atentia sporita fata de client.

Pe fondul cauzat de perturbarilor majore cauzate de pandemia COVID – 19, ne propunem sa punem la dispozitia onoratei clientele camere spatioase (peste 25 de mp), igienizate, aerisite, luminoase; culoarele de acces, scarile largi permit deplasarea in deplina siguranta. Liftul poate fi folosit DOAR in situatii de forta majora pentru a se reduce riscul apropierii / contactului fizic.

In plus, pentru a oferi ceva deosebit, punem la dispozitia oaspetilor un instrument care cadreaza perfect cu situatia incerta cu care ne confruntam si anume OZONIFICATORUL CU U.V. (care transforma aerul inchis sau viciat in aer de munte / ozon), cenceput special pentru a purifica si improspata aerul din spatiile de cazare; acesta are un efect determinant si benefic in spatiile pentru mic dejun (spatioase pentru a se putea respecta distanta sociala).

Tinand cont de aceste considerente, putem defini aceasta structura ca fiind Hotel Boutique Magic MG City Center.

OBLIGAȚIILE OASPEŢILOR – HOTEL MAGIC GT CENTRU

  1.     Au obligația să respecte permanent, întocmai și pe deplin regulile de igienă personală și măsurile de protecție, indiferent de momentul din zi, oriunde în incinta hotelului.

2.     Să ia notă și să accepte regulile precizate încă de la confirmarea rezervării, privind o serie de proceduri impuse tuturor oaspeților în incinta Magic GT , privind atât interacțiunea cu angajații și ceilalți oaspeți, cât și deplasările și activitățile personale în spațiile publice.

3.     Să accepte că încă de la sosirea în hotel să se supună regulilor instituite privind accesul, verificarea temperaturii (care nu trebuie să depășească 99.5F/37.3˚C) și completarea corectă a unei declarații pe proprie răspundere privind starea de sănătate și trasabilitate.

4.     Orice suspiciune privind starea de sănătate a oaspetelui (simptome specifice COVID-19) va fi comunicată imediat conducerii Magic sau personalului de la recepție şi va respecta întocmai recomandările personalului hotelului.

5.     Să accepte ca în incintă să poarte mască în toate spațiile publice (spații publice sunt socotite toate celelalte spații, altele decât cele de cazare) și să folosească dezinfectantul pentru mâini.

6.     Să accepte că anumite servicii dedicate tuturor oaspeților ar putea fi asigurate la intervale orare diferite, pentru a putea astfel asigura distanțarea fizică necesară în toate spațiile publice.

7.     Să accepte că noile proceduri de lucru impun reducerea semnificativă a interacțiunii cu angajații, aceasta nefiind o lipsă de interes sau ospitalitate. Să accepte ca toți angajații hotelului  poartă mască .

8.     Să respecte distanța de siguranță în raport cu angajații și ceilalți oaspeți (minimum 1,5m).

9.     Oaspeții vor încerca, pe cât posibil, să-și restrângă deplasările în incinta Magic GT  -  numai pentru accesul la serviciile necesare sau achiziționate.

10.  Se recomandă în primă instanță folosirea scărilor iar dacă se va utiliza liftul, de preferință de maxim două persoane care nu se cunosc, cu excepția membrilor aceleiași familii.

11.  Să se spele regulat pe mâini cu apă și săpun minim 20 de secunde și să folosească produse dezinfectante.

12.  Se recomandă ca oaspeții să aibă asupra lor un produs de dezinfecție pentru uz propriu și să-l utilizeze frecvent, precum și măști de protecție (acestea nu sunt puse la dispoziție de către hotel).

13.  Să nu își atingă ochii, nasul și gura cu mâinile nedezinfectate. Să nu strănute sau să tușească neprotejat.

14.  Pentru orice plată se recomandă utilizarea cardului de credit.

15.  Dacă în termen de 14 zile de la check-out sau folosirea serviciilor turistice oaspeții dezvoltă simptome specifice COVID-19 sau sunt testați pozitiv, aceștia au obligația să anunțe imediat conducerea Magic GT  prin e-mail la adresa: [email protected]  .